Sunday, August 12, 2012

Välputsat krom, snygga former... VETERANDAG!!!

Denna helgen var den allra sista i semestern. Fy!!! Fast det gjorde iallafall inte så mycket, för vilken underbart fantastisk helg :-) Sommarvarmt, solsken, inga måsten eller skynda... bara njuta. Helt PERFEKT!
Om Lördagen var vi på veteranbilsutställning... Och vad skådade mitt öga??? JO... En blank fin vacker fräsig svart Cadillac, ÅÅÅÅHHHHHHHH!!!!!!!!! Snyggare bil får man ju leta efter. Roligt at se hur välputsat allt var, till och med så jag kunde spegla mig medans jag tog kort.
Sticket var med mig hela tiden, men kom aldrig fram före vi kom hem. Men vad gjorde det... Har ju semester ett tag till och nu ska jag sticka vidare på tredje paret ninjastrumpor. Fortfarande en favorit här, både roligt att sticka och helknasiga att ha på sig :-)

Ni får lite extra bilder från veterandagen med här och så loooooovar jag att ta en stickebild med nästa gång.

Kram på er allihopa och god arbetslust till alla er som också ska jobba imorgon. Till alla er som av någon anledning inte ska jobba... KOM IHÅG ATT NJUTA!!! Just nu finns inte kvar om en liten stund ;-)



0 kommentarer:

Post a Comment